irc oper hızlı giriş addonu



irc oper hızlı giriş addonu

– merhaba Askburda Sizler için irc oper hızlı giriş addonu paylaşmak istiyorum.

Resimli olarak sizlere göstericem nasıl eklendiğini öncelikle hoşgeldiniz Seviyeli sohbet Sitesinde sizleride sizleride bekliyoruz vede burada bizler Kaliteli sohbet Sitesindeyiz.

Öncelikle

On *:input:*: {
if $1 == .oper {
/oper Nick Operpas
/os raw :nickserv privmsg #sohbet 4Şifreniz kaßuL EdiLdi Efendim…
/os raw :memoserv privmsg #sohbet 7Nick Yeni Mesaj’ınız Yoktur..
/os raw :chanserv privmsg #sohbet 10Hoş Geldin Abi..4!
/os raw :operserv privmsg #sohbet 6Sunucu Sahibi 4 nick  6iS Online4..

}
if $1 == .nick {
/nick Nickiniz
/ns identify nick-şifreniz
}

if $1 == .pass {
/ns identify nick-şifreniz
}

if $1 == .dj {
/nick Dj Nickiniz
/ns identify Dj-nick Şifreniz.
}

Normal bi mirc e girdim ve şu işlemleri yapıyorum

bedava sohbet odaları ücretsiz addon girişi.

Oper hızlı giriş addonu

Miric’i açarken açtıkdan sonra Alt R iki tuşa birden basın Remote kısmı Cıkacaktır remotelerinizin en alt kısmında bir satır Açın yanı (enter) tuşuna basın vede yukarıdaki Addonu Yapıştırın Admin oldugunuz Sohbet sitesine giriş yapınca .nick yazdıkdan sonra Nick şifreniz kabul edilicektir. vede .oper yazıncada operinize hızlıca girip Chanserv – nickserv – operserv istediginiz Yazıyı yazıcaktır. Örnek olarak vericeğim.

On *:input:*: {
if $1 == .oper {
/oper Admin Şifre12354
/os raw :nickserv privmsg #sohbet 4Şifreniz kaßuL EdiLdi Efendim…
/os raw :memoserv privmsg #sohbet 7Admin Yeni Mesaj’ınız Yoktur..
/os raw :chanserv privmsg #sohbet 10Hoş Geldin Abi..4!
/os raw :operserv privmsg #sohbet 6Sunucu Sahibi 4 Admin  6iS Online4..

}
if $1 == .nick {
/nick Admin
/ns identify Askburdanet47897456333
}

if $1 == .pass {
/ns identify Askburdanet47897456333
}

if $1 == .dj {
/nick Dj-Admin
/ns identify DjaskburdaNet4789654
}

işlemleri yaptıkdan sonra giriş yapabilirsiniz vede Yukarıda bulunan /Os raw :nickserv privmsg #sohbet komutunu #sohbet olan kısmı istediginiz gibi degiştire bilirsiniz bütün kanallarda yayınlanıcaktır.
ALLAH’A Emanet olun umarım işinize yarar bişey yapmışızdır devami için bizleri takip etmeyi sakın unutmayın. Sitemize giriş yapmak için Aşagıdaki resime cift tıklaya bilirsiniz Orda bulunan X arkadaşımız sizlere yardımcı olacaktır ALLAH’A Emanet olun.

irc oper hızlı giriş addonu

irc oper hızlı giriş addonu

önceki yazımızda « makelemiz var.



irc oper hızlı giriş addonu İle Benzer Sohbet Yazıları



irc oper hızlı giriş addonu yazına yapılan yorumlar



Bir Yorum Yazmak İstermisiniz ?